Music

2013. április 29., hétfő

Hétvége és Hatefő

Sziasztok Emberkék!
Nem írtam hétvégén,mert
1.Lusta voltam
2.Nem volt időm

Szombaton lb-m átjött és vele voltam 15.00-ig.Addig megnéztük a 'Levelek Júliának'-ot,de velem nem lehet filmet nézni a beszólásaim miatt,így az egész filmet végig röhögtük...Délután háromkor megérkezett az uncsitesóm Orsi,és ő is túlesett egy Make Up-on így festett körmökkel,megcsinált hajjal,szép ruhákban és szuper kiegészítőkkel felszerelkezve léptünk ki az ajtón. Indultunk a János Vitézre...Orsit bemutattam a főbb osztálytársaknak,majd beültünk a JV-re. Nos nem részletezném,nekem nagyon nem tetszett,és az osztálytársaimnak sem,de az egészet végig röhögtük az egymás beszólásain,ropiztunk,pereceztünk,és végig szenvedtük. Csomó megtekintést kaptam <3 Nagyon szeretlek titeket! Az egyik kedvenc blogomon (amit az egyik vadászkám, @lexandragrey vezet) új rész van,gondoltam megosztom veletek.Egy One Direction fanfiction,de nem sablon sztori és én nagyon imádom...  Tegnap (Vasárnap) tanultam Törit,mert TZ-t írtunk a héten,angolt,mert szódoga és TZ is lesz belőle,meg föcit,mert abból állok még négyesre a matekon kívül. Tehát a blog címe: http://areyou-rememberme.blogspot.hu És akik szeretik az 1D-t tuti szeretni fogják a blogot. Ma (Hétfőn) egy jó kis gyomorfájással keltem,ami bedurvult,így már sírtam a fájdalomtól,és szerintem nem lepek meg senkit,ha azt mondom,hogy emiatt nem megyek suliba :/ Most már nem fáj annyira,de nem tökéletes. Simseztem,Skypoltam Szaszával és Nikivel és most írok nektek bejegyzést. A másik blogomhoz írom a kövi részt,csak annyi ihletem van,hogy össze kell őket rendezni :D Tehát nem sokára ott is új rész,ide meg írok és nem leszek lusta ;) Na ennyi lenne! Olvassátok Szasza blogját,tanuljatok,mert mindjárt május és brutál TZ-k és élvezzétek,hogy mindjárt itt a nyár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése