Music

2013. május 12., vasárnap

Eltűntem,de élek

Sziasztok!!!
Hihetetlenül sajnálom az eltűnésem,egyszerűen elkapott az év vége és mindent javítani,meg ilyesmi,így egyáltalán nem volt időm írni :( Se baj,most elárasztalak titeket egy jó hosszú kis bejegyzéssel:

Pénteken (Máj.10.) Volt a névnapom,és egyben az SzJG Kalauz borítójának megmutatása napja is ^-^
Aztán tegnap kaptam új cipőt,napszemüveget,BFF nyakláncot,ma meg 1D-s füzetet és egy bajuszos nyakláncot :DDD

Aztán Nikinek (@Niikii97_TVD) feladtuk a levelet,amibe volt a póló,egy levél meg egy kitűző és más nap meg is kapta :)
Ennyi lenne a kép áradat,meg ma vettünk anyunak egy új telót,amit most próbálgat :-)
Matekból,töriből és bioszból is sikerült javítani,ami jó hír,de még pedálozni kell az 5-ért a matekból meg a 4-ért :DDD
Ennyi lettem volna mára,és egy rossz hír:
Nagyon imádtam a blogot (See what others can not) és voltak ötleteim,de örülök,ha ebbe tudok írni,nem lenne időm egy másikra is,így töröltem :( Nagyon szomorú vagyok emiatt,de ez a blog az 1. <3
@Niikii97_TVD csinálta,benne a mi képeinkkel,nézzétek meg <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése