Music

2013. április 23., kedd

Gyors bejegyzés

Sziasztok!
Ma már írtam,de ez egy gyors bejegyzés lesz! Először 57 megtekintés,és ebből 30 ma *-* El sem hiszem,ez hihetetlen! A másik,hogy csinálnék egy történetes blogot is,hogy akit nem érdekel életem minden napjai (amit megértek) az tudjon mit olvasgatni tőlem... Eddig az epilógus van csak meg, de érdekelne a véleményetek,amit itt kéne megosztani velem!Röviden kommentelni kéne... Bárkitől megköszönném! <3 <3 <3

Epilógus:

Sziasztok!
Új blog,új történet. Sokat gondolkoztam,hogy mi legyen végül ilyen ötlet jött:
A történetem főszereplője Kitti és húga. Kitti szellem,de akkor hogy jön ide a húga? Olvass és megtudod,hogy Kitti hogyan éli meg szellem napjait.
~Epilógus~
Kitti vagyok/voltam. 19 éves. És szellem. Ami azt jelenti,hogy kívülről nézem a világot. Csak én vagyok és azok akiket szerettem,de velük sem tudok kommunikálni. Sehogy. Csak nézem,ahogy döntéseket tesznek,néha jót vagy rosszat,a boldogságukat és a csalódásaikat. Semmit sem,tehetek így nem mondhatnám,hogy jó szellemnek lenni. De akkor megszületett a húgom és minden megváltozott.

Nem tudom,lehet sablon történet,azért megpróbálom! Köszönném,ha komiznátok,hogy tudjam mi a véleményetek! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése