Music

2013. április 23., kedd

Fárasztó nap :/

Sziasztok!

Tegnap írtam,hogy kommentelhetnétek ami elég hülyeség...Az életemhez nem tudnátok mit írni,de azért egy-két kedves vélemény jöhetne. Persze a rosszat is elfogadom,senki sem tökéletes,csak az ne jöjjön a blogomra. Nekem elég ha elolvassátok, és twitteren követtek,írtok és elmesélitek a napjaitokat,mert engem érdekel! És már 33-an látogattátok az oldalt,pedig tegnap hoztam létre *-* Köszönöm <3

Ma a második óra után elvittek minket énekkari fő-fő próbára,mert holnap versenyünk lesz. Eddig minden évben megnyertük,remélem most sem lesz másképp. Egy gimibe mentünk,ahova egy régi osztálytársunk jár. Szerettem őt,amíg meg nem tudtam miket mond a hátam mögött...Na ma vele találkoztunk és eléggé meglepődött,hogy minket egy nagyon erős társaságba talál. Miután elment sok minden megváltozott. Még erősebb lett a lány csapatunk összetartása,jobban megismertük egymást és tényleg kitartunk egymás mellett, ezen én is meglepődnék. Somerhalder vadászatunk jól áll ( @Niikii97, @lexandragrey <3 <3 <3 ) !!! Matek dogát írtunk tegnap és nem lettek jók. 2 db. 5 lett, 2db. 4-es a többi rosszabb. Nos megtudtam,hogy semelyik sem lehet,úgyhogy nem számítok sok jóra :D A mateknak már mindegy,és amúgy mindenből 5-re állok azon kívül... Tegnap feltöltöttem a Leiner Laurának csinált szülinapi videómat,amit kommentelt #szeretemazírónőnket Kép és a videó:

Na ezek lennének,meg még ma délután Legjobb Barátnőmmel mentünk fagyizni. Arról még egy kép:

Még egyszer köszönöm akik beugornak a blogomra és kövessetek twitteren: @Mira_Salvatore0  visszakövetős vagyok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése