Music

2013. április 26., péntek

Péntek!!!

Péntek Végre!
Nekem Biosz 5-ös, irodalom 5-ös :))) Tehát jó nap! Holnap jön az unokatesóm,Orsi és az LB-m Pálma :) Megismerik egymást,mert bár beszéltem egymásnak róluk,személyesen még nem találkoztak. Holnap 10-re Pálmával megyünk Zumbázni,aztán Orsival és Pálmával megyünk színházba... Tehát a holnap eseménydús lesz... @lexandargrey @Niikii97_Hunter Vadász Lányok Yeah!!! Hiperaktivitásom nem ismer határokat,hiszen én egy boldog egyéniség vagyok :) 118 megtekintés,tehát nem nagyon nőtt meg a száma :((( Még nincs új rész a másik blogba,még írom,de most megy az ihlet...Twitteren @lg-el (@lexandragrey röv.) @N97_H-el (@Niikii97_Hunter röv.) beszélgettem egy jót <3 <3 <3 #I_Love_My_Hunters Megvolt a 700.tweetem twitteren, és 95-en követnek,amit nagyon köszönök <3 #SzeretemAkövetőim
És egy kis képecskével búcsúznék mára,ami a Vadász pólónk,és a mi öreg,vén, bölcs fószerünk <3 @Niikii97_Hunter csinálta:
Nagyon jó lett és ez a pólómat fogom hordani egész nyáron!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése