Music

2013. április 24., szerda

Énekverseny és egyebek!

Sziasztok! 76 megtekintés *-* Nagyon köszönöm!!! Szeretlek titeket!

Mai nap egész könnyű volt.Kiosztották a matek témazárót,ami 3-as lett :/ Nem örülök neki :((( Az angolt is kiosztották 4-es lett,ami nem rossz,mert még így is ötösre állok. Aztán megvolt az énekverseny <3 Nagyon jól sikerült,mert kaptunk vissza tapsot,meg minden,úgyhogy ez jó jel ;) Szurkoljatok az első helyért!

FONTOS KÖZLENDŐ!!!!
Új blogom lesz!!! See what others can not a címe :) Az epilógust még nektek feltettem,de azért felrakom még egyszer! És megcsináltam a fejlécet is!
Fejléc:
Aztán az epilógus:


~Epilógus~
Kitti vagyok/voltam. 19 éves. És szellem. Ami azt jelenti,hogy kívülről nézem a világot. Csak én vagyok és azok akiket szerettem,de velük sem tudok kommunikálni. Sehogy. Csak nézem,ahogy döntéseket tesznek,néha jót vagy rosszat,a boldogságukat és a csalódásaikat. Semmit sem,tehetek így nem mondhatnám,hogy jó szellemnek lenni. De akkor megszületett a húgom és minden megváltozott.

Az első rész már meg van,de magát a blogot még nem csináltam meg,mert:
1,matek házim van
2,tanulni kéne
3,nem volt időm eddig

Mindenképp még ma megcsinálom,csak ennek a blognak a fejlécét nem engedi megcsinálni :( Itt van ez is:
Na ennyi lenne,ma még tuti írni fogok,mert a másik blognak a webcímét felrakom ;) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése