Music

2013. május 25., szombat

Osztály Kirándulááás

Oszt.Kirándulásunk is megvolt tegnap (pénteken),nemsokára jönnek a képek ^^ Nagyon jó volt,Szentendrén voltunk és nagyon élveztem.

Először kihúzták a csapatokat...Természetes,hogy fiú csapathoz kerültem (Beni,Balázs,Zali,Bálint,Cseke,Martin),de szerencsémre még egy lányt mellém húztak ki (Alex(andra) aki jó barátnőm) és az Ofőnk, Anna Néni volt a csapatvezetőnk. Az volt a lényege a vetélkedőnek,hogy a kísérő tanárunkkal (aki nem segíthetett) be kell járnunk Szentendrét egy térképpel :) 10 helyet kellett bejárnunk,és válaszolni a feltett kérdésekre, amit egy lapon találtunk. Mi folyamatosan eltévedtünk,és mondhatnám,hogy a fiúk voltak a hibásak,de mi is ugyanannyira benne voltunk! Nagyon jó volt,mert még jobban megismertem őket és rengeteget nevettünk,sőt a feladat helyett jég-kásáztunk. Egy óra alatt mindenki beért,mi pedig 2 órás mászkálás után értünk be ÚGY,hogy 2 kérdést nem válaszoltunk meg,1 válasz nem volt jó...Persze óriási tapsot kaptunk és mikor a többiek meghallották az üvöltésünket (Mennyország tourist-ot üvöltöttünk),mindenki a kapuban várt minket. Nem kell mondanom,hogy utolsók lettünk,de nem érdekelt minket,mert nagyon élveztük! Aztán röpiztünk,amerikai  fociztunk (a fiúk legalábbis),majd ebédeltünk,mert míg mi Szentendrét jártuk a felnőttek bográcsoznak és ez volt a mi fincsi ebédünk. Utána mentünk kajakozni, (amit imádtam) és mire visszaértünk (háromnegyed 5) még volt 10-15 percünk és indultunk is :D Előtte hintáztunk,amire azt kell érteni,hogy egy hinta szerűséget felkötöttek egy nagyon magas fára és egy nagy lökés következtében nagy körökben hintázol :DDD Persze mellette fal volt,így vigyázni kellett,mert ha neki csapódsz,az nem marad lila folt nélkül. Hajóval mentünk haza,és ott is hangoskodtunk,így ahogy láttam az utasok megkönnyebbülve szálltak le a hajóról :)
Tehát jó volt,szép volt és Imádtam *-* <3

Köszönöm a 224 megtekintést,imádlak titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése