Music

2013. május 18., szombat

Egy újabb érdekes hét után

Furi kis hét volt,de hát mikor nem történik valami jó vagy valami katasztrófa? Inkább csoportosítom,hogy ne felejtsek ki semmit ;)

Katasztrófák:
1. Csütörtökön, törin fájni kezdett a fejem és ezért bekötöttem a szemem,hogy ne irritálják a fények.Közben ugye a tanár beszélt,amit én hallgattam,csak nem írtam a füzetembe amit kellett volna,mert hát ugye nem láttam...A tanár persze észrevette,hogy be van kötve a szemem és kihívott a füzemmel együtt amibe ugye nem volt semmi és adott egy órai munka elégtelent.Én és az osztálytársak elkezdtük magyarázni neki,hogy fájt a fejem,de erre ő olyanokat mondott, hogy "Nekem nem szólt,hogy fáj a feje,hiába mondta nektek" a végén meg nem láttam,hogy beírta volna,pedig mondta,hogy írjam be a tájékoztatómba,amíg nem világosítottuk fel...Az a baj,hogy nem tudom,most beírta-e azt az egyest,vagy sem :|

2. Lefújták a M.o.-i vámpírnaplós találkozást...Ehhez nem fűznék semmit,de nagyon kiborultam :(

Ami jó:

1, Szaszámnak (@lexandragrey) Ma van a névnapja,így ilyen képekkel bombáztam:


2,bekerült az IM-be a fotóm,amin a legjobb barátnőmmel vagyunk! Ezzel a képecskével kívántam neki nagyon boldog névnapot!

3, Nikimmel (@Niikii97_TVD) skype-oltunk 1:45 percet <3

4, Nem tudom,de most olyan boldog vagyok ^^

Szóval ennyi lettem volna mára és talán erre a hétre is <3 Szeretlek titeket!

MÉG EGY FONTOS HÍR:
Mindjárt meglesz a 200 megtekintés *-* Amit mindenképp megünneplek itt a blogon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése